Skip to content

Een betere
kwaliteit van
werken voor
je medewerkers

Sluit aan bij onze klanten

Weet wat er speelt onder je mensen_

Hebben je medewerkers lol in hun werk? Krijgen ze energie van de werkzaamheden die ze doen of lopen ze er juist op leeg? Veel bedrijven vinden het lastig om boven water te krijgen in welke mate hun medewerkers zich verbonden, energiek en bevlogen voelen op het werk. Maar zonder deze inzichten is het lastig inspelen op wat je medewerkers belangrijk vinden.

FullCircle meet, verklaart en verbetert de Employee Experience binnen organisaties.

 

Onze aanpak_

Meten

Conversatie

Wij vragen uit met alsof het een conversatie is. Dat maakt het leuker, spontaner en levert een grotere respons

Verklaren

Direct inzicht

Je hebt direct inzicht in de respons, uitslagen

Verbeteren

Waar en hoe

Direct weten hoe je kan verbeteren. En als je er zelf niet uitkomt, kunen wij je heklpen.

"Dankzij de inzet van FullCircle weet ik eindelijk wat mijn mensen van mij verwachten"
Edwin
Edwin Schaap, CEO PeopleFirst Group
Blog-Full-Circle-1-300x300

FullCircle: feedback in een modern jasje

Een MTO levert waardevolle data op, alleen is deze manier van onderzoek achterhaald en past niet meer bij deze tijd. Medewerkers zijn mondiger geworden en gewend om continu feedback te geven. Wil jij het maximale uit je MTO halen dan moet je mee met de tijd.

Blog-foto-2-300x300

Waarom gelukkige werknemers belangrijk zijn

Werknemerstevredenheid en werkgeluk is steeds belangrijker geworden binnen bedrijven. Werknemers willen gewaardeerd worden. Je wilt dat mensen je naam kennen, wat je doet op het werk en hoe dit bijdraagt aan het succes van het bedrijf.

Verbeter de kwaliteit van werken,
pak dat concurrentievoordeel_

41

Tot wel 41% lager verzuim

Tevreden medewerkers zullen zich meer inzetten voor jouw organisatie. Dat leidt tot een daling van je verzuim en je verzuimkosten!

24

Tot 24% minder verloop. In organisaties met laag verloop zelfs tot 59%.

Gemotiveerde en gelukkige medewerkers die uitdaging vinden in hun werk zullen minder snel de organisatie verlaten.

10

Tot wel 10% hogere klantbeoordelingen

Organisaties die zich actief bezighouden met het verbeteren van EX ervaren een aanzienlijke stijging in hun klantbeoordelingen. Fijn als je mensen nét dat stapje extra voor je klanten zetten. 

Download E-Book "Focus op Werkgeluk"

Kom in contact

En weet wat er speelt.